NAŠA
Paleta proizvoda
High Speed Grade
Brtvilo za automobile, motocikle, laka dostavna vozila, lake prikolice, kampere i kamp-kućice.
Namijenjeno vozilima čija brzina dosiže i 270 km/h
Brtvi rupu nastalu stranim objektom promjera do 6 mm.
Prepoznatljive plave boje.
Polimeri u mješavini omogućuju dugotrajno izlaganje visokim temperaturama tijekom vožnje visokim brzinama (do 270 km/h).Ako je primijenjen za prikladno vozilo, polimer neće sakriti ili maskirati pukotinu koja bi bila opasna za integritet gume.
Heavy Duty Grade
Brtvilo za teža dostavna vozila, kamione i autobuse.
Namijenjeno vozilima čija brzina dosiže do 140 km/h.
Brtvi rupu nastalu stranim objektom do 15 mm.
Prepoznatljive ljubičaste boje.
Polimeri u mješavini omogućuju dugotrajno izlaganje visokim temperaturama tijekom vožnje brzinama do 140 km/h.
Ako je primijenjen za prikladno vozilo, polimer neće sakriti ili maskirati pukotinu koja bi bila opasna za integritet gume.
Extra Heavy Duty Grade
Brtvilo za radne strojeve, traktore, ATV vozila, teške kamione koji često silaze sa asfalta te bilo kakva off-road vozila, ukoliko im brzina ne prelazi predviđenu brzinu.
Namijenjeno vozilima čija brzina ne prelazi 80 km/h.
Brtvi rupu nastalu stranim objektom do 30 mm. Ipak, valja naglasiti da je taj promjer ograničen na cca 20 mm u slučaju vozila sa manjim dimenzijama kotača (recimo ATV vozila, golf vozila itd.)
Prepoznatljive zelene boje.
XHD Grade nije prikladan za vozila koja postižu velike brzine!
Ako je primijenjen za prikladno vozilo, polimer neće sakriti ili maskirati pukotinu koja bi bila opasna za integritet gume.
I PunctureSafe ima neka ograničenja
Želite ugraditi jedan od gelova PunctureSafe u kotače svog vozila?
Svakako imajte na umu sljedeća ograničenja:
a) izrazito niskoprofilne gume za HS Grade: zbog „kvadratnog” presjeka, PunctureSafe se ne može rasporediti na način kako to čini u „normalnoj” gumi
b) kod guma koje su označene sa Acoustic/Silent (nekad prisutne na e-vozilima) treba izbjegavati PunctureSafe, jer su te gume obložene pjenom sa unutarnje strane, koja onemogućuje ravnomjerno oblaganje unutrašnjosti gume gelom
c) Postupak kod popravka probušene gume u kojoj NIJE bio PunctureSafe: ukoliko probušite gumu u kojoj niste imali gel, moguće ju je zabrtviti koristeći PunctureSafe, no bit će potrebno par kraćih vožnji (cca 200-300 m) i dodatno pumpanje guma zrakom nakon svake, dok se gel ravnomjerno ne rasporedi po unutrašnjosti gume i ne počne vršiti svoju prvobitnu funkciju. Bolje spriječiti nego liječiti – pravovremeno instalirajte PunctureSafe u kotač!
d) Kod teške off-road upotrebe, primjerice u kamionima-kiperima na gradilištima ili traktorima u šumi, česta bušenja guma će potrošiti rezervoar gela u gumi znatno ranije nego pri uobičajenoj primjeni na asfaltu.
Pogledajte videozapis i pratite proces – svaki put kada se dogodi bušenje gume, minimalna količina brtvila u djeliću sekunde izađe iz gume prije nego što je zabrtvi. Događa li se to dnevno ili tjedno, količina brtvila će se smanjivati brže nego kod uobičajene uporabe te periodički dobro nadopuniti količinu brtvila i/ili postaviti nešto veću količinu brtvila pri samoj instalaciji.