Za Proscenic M7 PRO/Kyvol Cybovac S31/Uoni V980 PLUS/Honiture Q6 Robot Usisavač Glavna Četka Pokretne Zube rezervni Dijelovi

p157824

112.19 kn 162.57 kn
  • Opis
  • Naši

  • Podrijetlo: Kontinentalna Kina

Glavna četka: VISOKOKVALITETNA - zamjenjuje postojeću изношенную za zube vašeg usisivača.Vratite se na činjenicu da se još jednom provesti prstiju na neto tepih.

Glavni cilj: redovna zamjena može poboljšati učinkovitost čišćenja i zaštite od robota.Preporučeno razdoblje zamjene iznosi 3-6 mjeseci.

Osnovni materijal: eko-friendly materijala, mekih i čvrstih za korištenje, najlon zube može pomoći riješiti većinu problema s domaćinstva, lako se postavlja i uklanja.

Prikladan model:

Za Proscenic M7 PRO

Za Kyvol Cybovac S31

Za Uoni V980 PLUS

Za Honiture Q6

Boja: crna

Materijal: plastika

Sadržaj pakiranja:

3 * Glavna četka

Samo navedena sadržaj upućivanje, druge robe nisu uključeni u cijenu.

Napomena: odraz svjetla i različite zasloni mogu dovesti do toga da boja robe na slici malo razlikuje od stvarne.Dopuštena pogreška mjerenja je +/- 1- 3 pogledajte

O ažuriranju sobe za praćenje: Ako je vaš broj za praćenje ne sadrži informacije o logistici, jer tisuće paketa šalju u inozemstvo, logističke tvrtke nisu podnijeli informacije o logistici, molimo, kontaktirajte nas za prvi put, molim vas, molim vas, ne otvarajte spor izravno.Prvi smo put za vas riješimo!Vrijeme isporuke:

Cijeli proizvod, koji vam možemo poslati u roku od 5 ~ 8 radnih dana, obično smo u skladu s narudžbama kupaca na pakiranje i slanje, trebamo se pažljivo provjeriti kvalitetu proizvoda prije slanja, tako da će trebati neko vrijeme za obradu.Vrijeme dostave: zbog više sile: oluje, kiše utječu na let.Što dovodi do kašnjenja u logistici.Mi smo pošteni prodavači, ne dozvolimo da vam nastati bilo kakve štete.Molim vas, dajte logističke tvrtke malo vremena na obradu, čekamo, dok upućivanje dođe do vaše strane.Ako je vaša informacija o logistici ulazi u lokalni poštanski ured: Ako lokalna pošta ne связалось s vama, molimo kontaktirajte vašeg lokalnog poštanskog ureda, što je prije moguće kako bi dobili parcelu.Inače, kad сверхурочном primitku paketa, lokalna pošta će se vratiti na svoje parcele, posljedice самоответственности.Zaštitu vrijeme istječe: Kada završimo vrijeme slanja, ako je rok zaštite proizvoda istekne, molimo vas da produžite rok za zaštitu proizvoda, sami ili nam se obratite, molim vas, ne otvarajte spor izravno.

Kada ste dobili proizvod, ako naiđete na bilo kakve probleme, molimo vas, kontaktirajte nas i ne otvarajte spor izravno.Obećavamo da ćemo vam pružiti zadovoljavajuće rješenje nakon što smo ga potvrdili.Također smo vam dati pozitivnu ocjenu.Iskreno vas pozivamo da ostavite nam pozitivnu ocjenu sa zajedničkim detaljima ocijenjeno prodaje (DSR) u 5 zvjezdica.Kada pokažete svoju lijepu sliku u našem području povratne informacije, molimo, pošaljite poruku, javite nam pri sljedećoj rezervaciji me kontaktirajte, bit će dodatnih iznenađenja.Iznos rezervacije za 100 dolara više nego u isto vrijeme, možemo besplatna dostava DHL, EMS, UPS, postati našim VIP klijentima, uživaju u dodatnim pogodnostima za život.

Pitanje: Kako se može pratiti moju parcelu?Odgovor: možete pratiti svoje pošiljke na sljedećem microsoftovu web-mjestu, koristeći svoj broj za praćenje: www.17track.net/en (Kopirano u preglednik za otvaranje) Pitanje: Kako u maloprodaji ili u rasutom stanju ponuditi veliko cijenu, ako imam puno robe?O: ako trebate kupiti puno robe istovremeno, molimo vas prvo me kontaktirajte. ja ću vam ponuditi konkurentne veliko cijenu. Pitanje: Kako mogu platiti narudžbu?A: Puncturesafe-croatia.com.hr podržava Visa, MasterCard debitnu karticu Maestre, Western Union i bankovni transfer putem banke.

Ako je roba oštećena, kod nas je potrebno kontaktirati u roku od 24 sata od primitka.Ako je roba na raspolaganju više od 7 dana, smatra se da je koristilo, a mi ne ćemo izdati vam povrat novca ili zamjenu.Ako niste zadovoljni primljenim proizvodom (krivi, oštećen, neispravan ili proizvod ne odgovara opisu), molimo vratite ga u roku od 7 dana za zamjenu ili povrat novca.Bilo osobnih razloga (odaberite "ne sviđa mi se" ili "mi više nije potreban ovaj proizvod"), odgovorna za povrat punjača snosi kupac.Mi ne primamo nikakve predmete s neugodnim mirisima (parfem, dim i tako dalje). Svi vraćeni proizvodi moraju biti u originalnom pakiranju, i trebali bi nam dati broj za praćenje isporuke, specifičan razlog za povratak i identifikator vaše narudžbe.

Ostaviti odgovor